miercuri, 27 august 2008

Iubire Congelata..

Iti mai aduci aminte de “La inceput a fost.. MARUL”, din care, poate, nu ai inteles nimic pentru ca nu ai avut rabdare sau stare? Ei bine, n-o sa te trimit la postul respectiv, cum, poate, ai fi crezut. Pe scurt(metraj): am cunosut un tanar care in prima seara voia sa-mi aduca o prajitura, iar eu i-am cerut un mar, numai ca el mi-a adus cateva pungi cu fructe, multe, diferite. Le-am mancat pe toate, fara sa ma grabesc, cam cat a durat povestea, fix o luna, cu exceptia ultimului MAR. L-am pus la ghetzarie si am sperat ca povestea marului nu s-a terminat. Acum nu mai sper, dar continui sa cred ca nimic nu se termina , ci se transforma. Zilele astea ma mut, imi fac bagajele si era cat pe ce sa uit de MAR. Azi e prima zi de dupa ghetzarie. Mi-e mila cand ma uit la el cum se dezgheatza, mi se topeste inima, da, stiu, si nu e prima oara. Era vedre-verde cand a intrat la rece, l-am scos in 3 culori, galben trist, verde uitat si kaki deznadajduit. Ce mai conteaza asta, cand e plin de iubire si l-am salvat de la moarte. Marul traieste , iar iubirea nu s-a terminat. Evident ca o sa-l iau cu mine! :) drept confident al indragostirii mele, oriunde, oricand, nu si de oricine :P

P.S. Nu te costa nimic sa-ti pastrezi iubirea la congelator!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mare adevar ca si faptul ca viata e scurta si merita traita cu rele si bune!

Anonim spunea...

Te costa curentul...
Lasand copilaria asta la o parte, ai fost dulce de tot cu postul asta!