miercuri, 18 noiembrie 2009

Poker si viata!

Provocarea lu' Bobby Voicu.
M-am nenorocit! Am de scris o compunere despre ceva ce nu cunosc exact. Si de parca ar fi putin doar atat. Jumatate din tema ar trebuie improvizata. E ca si cum as fi o femeie, care la prima intalnire, se intreaba daca barbatul de vis a vis de canapea, pardon, de masa o place sau nu. Bezna. Barbatii sunt smecheri si nu poti sa-i
lasi doar pe ei sa vorbeasca. Trebuie sa-i ademenesti, sa-i manipulezi, sa-i vrajesti, trebuie sa vorbesti!!! Adica, trebuie sa va povestesc despre poker si viata. Viata e simpla. To be or not to be. Ori esti viu, ori esti mort. Extremista fiind, merg pe ideea totul sau nimic. Asa ca, sa va povestesc totul ce stiu despre
poker -nimic! Deci cu asta ne-am lamurit. Vai! Viata! Ce este viata? Un soi de senzatii dupa ce mananci atat, incat nu mai vrei sa traiesti, mananci orice, de la creierii angajatului, pana la banii amantului, de la bataie pana la cireasa din varful lui Venus, si astea dupa merite, bineinteles. Viata! Ce mai e si viata! Cand cauti cuvinte ca sa scrii de 2 ori pe twitter ca mai ai 4,95 de lei pe card si niciunul dintre debitorii tai sa nu se sensibilizeze, nu ca ar avea cum, dar din gura in gura, pardon, din twitt in twitt, am evolua in scopuri nobile. Ai ce viata!Ce stiu eu ce e viata! Sa trecem la poker. Doritori? Sa invatam!

Compunere si redactare. Timp record: 10 minute!

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti superba..pup dulce ...cata :)