joi, 31 iulie 2008

SE POATE SI ASA...

Noaptea asta caut un zambet, mi-e dor de oamenii fericiti ori, poate, de fericirea mea… Am 2049 de prieteni pe contul hi5, doar pe cativa ii cunosc personal. Asa ca am inceput sa ma uit la poze. Am intalnit chipuri care mi-au daruit zambete, multe, iar cat de sincere, SINCER ,nu ma intereseaza…Oricum nu vor afla niciodata, pentru ca suntem prea multi ca sa ne regasim in acelasi zambet, pentru ca dincolo de surasul lor, nu voi afla nici eu ce s-a ascuns pana la el sau dupa. Am avut mica FERICIRE sa vad poze frumoase, oameni plini de viata, banuiesc, pentru ca doar asa ne-am dori sa aparem in fata celui care ne priveste. E cel mai simplu si frumos lucru pe care il putem oferi, un zambet senin. Am avut marea FERICIRE sa-mi regasesc fericirea pentru un moment din toate zambetele pe care le-am cules si nu a trebuit sa fac nimic, dar am zambit in schimb, poate si tu vei zambi odata la o poza de a mea. Esti cel mai frumos cand esti fericit, iar asta poate fi si FERICIREA altcuiva.

5 comentarii:

Alex spunea...

...am zambit si eu:)

Anonim spunea...

Ciudat sa spui asta dar cred ca cei care am zambit suntem aproape 2000 din cei 2541 :d ! Ciudat dar frumos in acelasi timp, cum un lucru atat de simplu ne leaga pe toti!
I.R.

Anonim spunea...

:)
ALicE...si yo am acelash FEELing:)

matei hutopila spunea...

:) tot pe haifaiv am dat de tn

Anonim spunea...

mie nu mi se pare ciudat. Ai dreptate si nu e prima data cand mi se spune asaceva. Imi place cum gandesti.