marți, 15 iulie 2008

UNUL

Intotdeuna am visat la barbatii care nu m-au iubit si i-am parasit inainte sa-i cunosc pe cei care ar fi ramas cu mine. M-am increzut in iubiri neprihanite, eterne si neconditionate care m-au lovit de cate ori am incercat sa le cuprind cu seninatate, cu dor si pasiune, ca si cum prima ar fi ultima, iar a doua nu s-ar fi repetat niciodata. Am cautat iubirea in fiece clipa printre stele, printre zodii, printre actori de comedii romantice si chiar printre eroi ai altor drame … iubesc barbatii care mi-au rapit zambete in schimbul vorbelor desarte si m-au mintit cu adevaruri oarbe… iubesc barbatii de la care am cersit iubire si apoi am plans in disperarea de a nu o ingropa adanc, in tacerea intunecata a deznadejdii mele. Iubesc chipuri care au incremenit ca niste icoane in mintea mea si care se clintesc la primele acorduri ale melodiei sortite amintirii noastre, la mirosul cafelei pe care am sorbit-o unul langa altul, la fumul de tzigara ce s-a jucat cuminte la lumina unei lumanari, sufocat de putinul aer al garsonierei ingreunate noaptea de iubire interzisa si eliberata abia spre dimineata …iubesc barbatii care mi-au daruit singuratati pastrate cu sfintenie, in asteptarea descatusarii…ii iubesc pe toti la fel si in acelasi timp, pentru ca timpul m-a incurcat, m-a pierdut, m-a scapat…candva i-am iubit pe rand , diferit, dar cu aceeasi daruire nesecata.
Iar cel mai mult iubesc barbatii care m-au parasit lasandu-mi sperante pe care le-am salvat de la pieire, le-am adunat pe toate intr-un cor al cantecelor mele care acum rasuna pentru UNUL .

4 comentarii:

Anonim spunea...

huh

Anonim spunea...

E clar! Ai cazut sub vraja:)

Anonim spunea...

te LOVEsc barbatii astia.. oare merita?

Anonim spunea...

:)ciudat, cam toate patzim la fel...Il iubim pe cel ce ne ignora, pe cel ce nu ne vrea..
Poate, candva, vom primi si un raspuns de ce se-ntampla asa. OARE?!